hallådär, köp blåbär!

Varm i kroppen , har varit och solar med emma förut :) det är alltid trevligt med en liten solning.
Jag kan absolut inte påstå att min skoldag varit speciellt kul eller givande, Eller frisör lektionen var helt okje bara för edt gick jätte bra idag när jag höll på med min långhårsuppsättning :) men förmiddagen var helt menningslös hade gott kunant legat kvar i sängen några timmar till imorse.
Efter skolan så drog jag ner på stan en snabbis och köpte lite paket till mamma som fyller 45 år imorn :P spännande. jag tror hon kommér bli jätte nöjd över dom :)Sen så kom päronen och hämtade mig och vi drog och handlade osådär. jag köpte faktiskt jätte fina svarta muggar som jag och älskling ska ha våran lägenhet :) Längtar.

Det var min dag.
imorn är ännu en seg dag , men ser fram emot att luncha med tjejerna på golden bankok, MMmm

 Nu blir det en dusch / J

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0