ingeting kan hindra mig!

det blev inget mys med erica och Ewe ikväll =/ efter himla dansuppvisning slutade inte förens sent och min buss hem skulle gå 23:15, men men. det finns absolut fler tillfällen!
Istället åkte jag hem efter teorilektionen, eller drog en liiiiiten repa på stan innan min buss gick, men fastande inne på vero moda, ur och penn och sen stadium så missade att Monki har öppnat:O emma informerade mig om detta när jag satt på bussen hem! tack.
Väl hemma har jag bara degat och suttit här, precis ätit en mumsig apelsin och pratat med älskling, föresten så är han jätte sjuk, tycker super synd om han och mest av allt önskar jag att jag var hos han, men ska pyssla om honom imorgon:) Struntar i om jag sen blir sjuk, det är det värt, så som jag längtat och väntat i 2 veckor, så kan inget hindra mig.
Mysmysmys består min helg av , och det ska bli super skönt. inte för jag gjort något allt för ansträngande den här veckan så ska det ändå bli super skönt och mysigt:)

Jahopp, jag börjar bli lite trött, så det lutar mot att snart slänga mig i sängen, kanske öppna boken och iallafall kolla lite på frisörprovet jag har på onsdag!
Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0