"jag har nog ingen större talang vad gäller plugga"

Jag blir så sur, jag vet att jag verkligen verkligen måste plugga, men gör jag det!? ne kommer på undanflykter hela tiden. Så snart måste jag verkligen ta tag i det, efter jag skrivit klart det här inlägget. Det är lixom ett slutprov i frisör teknik D eller om det är E saken gäller.

Jag har varit hemma från skolan idag, kände mig inte helt okej imorse, hade lite feber och min magvärk verkar aldrig vilja ge sig:/  Men ändå knapprade jag i min panodil och gav mig in till stan med mamma och mormor för att prova balklänning och köpa mig en oxå, så med mig hem fick jag en underbar klänning och ett par skor till den :) Känns rejält bra, bara invänta balen nu så jag får visa upp mig i den:P

Ne om man skulle plugga då, fan va det tar emot allså:D men men det är ju mig själv det drabbar så. Lika bra att ta tag i det nu, iaf en liiten stund.
tjahej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0