Tackar vi för

Okej , vaknar med en klump i magen av att det är dagen då det är prov=/ anledningen till denna nervositet är att det var sagt att det skulle vara så sjukt mycket på provet, allt man lärt sig på 3 år, hår, hud, permanent, färg, klippsätt, sjukdomar, ja allt inom allt typ. och vad kommer på provet då, allså herregud, här har man ägnat timmar åt plugg som inte ens behövdes, hade kunnat det där provet minst lika bra utan att plugga!
Hörde även nån nämna att gesällprovet är lättare än dagens prov, Tjena lätt som fan! tack.
Nu vet ni det:)
Och vad har dagen mer bjudit på, hm en lång förmiddag med arbete om 1900- talet. Jag påbörjade då min modell jag ska bygga upp:D Sen var det lunch, som bestod av mackor och apelsin, var vidrigt hungrig nu när jag kom hem. Sen så var provet och efter det väntade mig ett kundpass, Hade en färgkund som blev riktigt bra, sen tackade jag för mig och hamnade på 16:20 bussen hem . Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0