tjallalala

åh det är bara så härligt att kunna vakna utav sig själv , inte att sin mobil ligger och tjuter av ilska att jag ska gå upp. Ne den här veckan är det min kropp som bestämmer, visserligen blir jag aningen besviken för jag vaknar vid 9 hela tiden, på tok för tidigt!

Emma sov hos mig igår, länge sen så det var mys:) jag behandlade henne som en hm, drottning? nä men jag var iaf mycket snäll tycker jag, något jag kanske inte alltid skulle gjort om det var någon annan:p men på grund av hennes allergi så måste man vara snäll ibland :)
Igår drog vi med mammi till Ikano/ Ikea , älskar att strosa runt där inne. Vi åt även lunch på chili, Gott.
Med mig hem fick jag iaf ett par jeans och sen sängkläder :p alltid nått! Längtar tills joakim och jag ska åka och handla massssssa saker till våran lägenhet!

Dagen idag står det iaf solning på planeringen! behövligt.
Mamma och jag ska åka in till stan om ett tag, hon pratade om någon affär hon ville åka till, så visst.

På fredag kommmer älskiiii hem :)<3H

Tack för mig ! hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0