Bio

Snart ska jag och jokke gå och kolla på bio :) " we own the night", ingen typ av film jag brukar digga, men den där verkar faktiskt riktigt bra.
Vad har man gjort idag då? Vaknade hundra gånger av att kändes som man skulle blåsa bort från sängen, världens storm ute, och eftersom älsklingen hus har strandtomt så blåser det fan ännu mer, lite läskigt, men ändå mysigt att burra ner sig och lyssna på blåsten i älskis famn :P det är mys.

sen har vi varit runt i lite affärer, är sugna på att införskaffa oss guitarr hero, så kunde vi lirat det sen, men icke fanns bara till playstation kvar=/
sen drog vi en runda på ikano, shopade inget specillet, bara lite hår produkter.

och NU nu sitter jag är och inväntar maten, känner mig aningens hungrig så det ska bli smarrigt, och sen ska vi som sagt glida in till bion, med läsk och popcorn, mums.

ha en trevlig kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0