cappucino,

Det är gott.. Var ett tag sen jag drack kaffe, så fick jag ett litet sug efter det nu, så älskling fixade till en cappucino :), och lite mandelskorpor på det är inte helt fel.

Just ja, vi fick tag i en guitar sen , så det har vi ägnat en del av kvällen åt. Riktigt roligt är det.
jag strosade runt bland kamera hyllorna och suckdades efter en kamera jag vill ha, hoppas att den ligger i nått av mina paket sen den 5e februari :):)
Gud vad jag längtar till min 20 års dag, men samtidigt inte!? jag tror jag har hamnat i nån sorts 20 års kris om det nu finns nån typ av sån. Känner mig bara så himla vuxen fast jag igentligen inte är det, vuxen är man när man flyttat hemifrån, vilket jag ska göra i sommar / höst :]

ne nu ska jag sjunka ner i soffan med min kopp och vänta på att älski ska ge mig min lovade massage. behövligt som tusan, har ont överallt!!

/ J

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0