Han är mer än mupp=O

Det tpg emot imorse när man skulle gå upp kan jag lova er =/
Tog 06:50 tåget in till skolan, kände mig som en zombie=O :D

började kl 8 med klipp och frisyrdesign, kände mig rätt glad över att det var måndag vilket innebär teoretisk lektion för jag orkade inte hålla på och jobba med nått, Men ne ne självklart skulle vi jobba praktiskt med våra korta fest frisyrer =/ Men gick rätt fort, trött som jag var skrattade jag mest och rullade =P

våran nya religons vikarie?! Serisöt, han skrämmer mig.
har aldrig varit med om nån desslike allså man skrattar åt han för han ser så muppig ut, men sen bah " vad skulle ni tycka om jag sköt ner alla , är det dödsstraff"? HERREGUD =S

Slutade iaf tidigt idag, superskönt, så gled runt lite med mammi, sen hem och då åkte jag bort till Emma :) hon har äntligen kommit hem, riktigt trevligt att träffa henne ..

Nu ska jag ta och duscha min hund Nowa, sen efter det så ska jag ta mig en dusch själv sen mysa ner framför andra avenyn :)

Ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0