hejhej

 kära blogg,

nu ska jag berätta om min hittils jätte intressanta dag, Har nämligen inget annat att göra så får bli ett blogginlägg.
Dagen började med att vi gick upp vid 11 hugget för att fixa och trixa käka frulle och sen dra iväg till Joque för att där klippa honom samt lägga i färg i Amelies hår.
Där efter så åkte vi hem har nu kollat på 2 perioder av hockeyn och ätit mat och lite naturgodis.
Ja det var min händelserika dag änsålänge, jag är så sugen på att hitta på nått roligt nu ikväll, men vad?

trevlig kväll gott folk




                                                                                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0