Sjuklingen!?

Det blev ingen skola för min del idag,
Mått jätte illa hela natten :( Men nu är det som tur är bättre,
Bara helt seg i kroppen.

Så vad hittar man på när man bara är hemma och degar?
Ska senare fatta tag i papprena till mitt prov i Arbete & säkerhet imorn
Sen så borde jag försöka städa mitt rum, herregud
Jaja jag har att göra iaf!

Någon som såg " i huvudet på gynning" igår?
Hehe jag tyckte det var rätt så kul faktiskt:P
hon är ju skön, men samtidigt kan hon vara jävligt trög:P
Men värt att följas:P

Nu ska jag ta tag i dagen, Hejhej


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan de va rekorddagen idag ;)

2008-01-16 @ 20:09:38
URL: http://sandraeandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0