söndag =/

vilket innebär måndag imorn, skola för mig och min älskling rycker in i lumpen ='/ .
så kommer inte träffa han förens fredag den 8e, men som tur är så finns det ju telefon, så vi kommer fördä höras varje dag :):)
Men riktigt tråkigt att han inte är hemma på min födelsedag. Så får fira den lite i efterskott, Föresten så va vi på stan hela dagen idag och han köpte paket till mig som jag pekat ut :P jatttä bra paket blire, men berättar vad det är när jag "fått" dem.
Jag själv inhandlade två skjortor till mig själv, sen gled vi även runt i inredningsbutiker och sen en runda på ikea, där vi går och drömmer oss bort till våran efterlängtade lägenhet :)

vad har vi mer hunnit med idag? Jo, jag har klippt Jokke så han är fin när han drar imorn:D visserligen så rakar man ju av håret i lumpen, men det kanske man inte gör direkt, vad vet vi lixom.
Nu snart ska vi fixa iordning det sista , han ska putsa sina kängor och sen blir det nog att mysa ner undertäcket <3

Ha det !

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

jo, en fruktansvärd tur faktiskt! tack för omtanken :)

2008-01-27 @ 22:16:20
URL: http://ziingoalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0