flytt?!


Sitter och kollar lite lägenheter, vill verkligen flytta,. Och vet ni jag hittade en men fanns inga bilder på den men den verkar intressant så jag mejlade annonsören:) en stor 2a. Vore grymt najs och hyran var absolut inte farlig, lägre än vad vi satt som maxpris, det är bra, riktigt bra!
sitter och väntar ivrigt på att Joakim ska ringa så jag kan diskutera det här med honom, kanske en titt i helgen:D? oh jag kan knappt berga mig. Eller kanske ska lugna ner mig tills jag ens fått se bilder?!

Annars så ligger jag här i sängen och myser.  Ska snart hoppa in i duschen inte riktigt gjort det än, men det kommer det kommer!
Sen blir det soova är en dag imorn med..Godnatt raringar



Kommentarer
Postat av: Josiee

ja men det funkar:)..och imorgon kan jag kanske ligga och sova i solen:)

2008-07-02 @ 03:58:47
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Liiisssaaa

hah, jag tyckte den var sådär :)

allt är bra med mig, hur mås de själv?

najs o flytta, blir de linköping eller norrköping ?

2008-07-02 @ 09:29:56
URL: http://ziingoalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0