fredagkväll

men vad gör det mig? Jobbar 10-16 imorn.
Myser iaf med älsklingen. Har precis ätit smarrig taco som jag proppat ner i matlåda till imorgon :P -Gött.
Snart blir det filmtajm, vi ska se filmen 21 verkar fått bra kretik iaf så vi får väl se..

Dagen på jobbet kändes seg, klockan gick så vidirgt sakta bara för att jag ville hem. Men bara att stå ut. så kl 18 skuttade jag in på hemköp och köpte en stoor påse med godis och sen gick jag ner till resecentrum där snyggingen satt och väntade:) Blev grymt varm av den promenaden, så kvavt ute, men gött jag ska inte klaga jag gillar sol & värme fast dock lite mera om jag får njuta av den ute i en solstol inte framför en kund INNE i en salong med en sax i högsta hugg, då är värmen ganska piss.

Nähä film var det på listan, och mängder av mys!

jag avsluta med " vill du ha en snorgubbe i påsen ? "
Adeline, du är en stjärna!

Godnatt snuttisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0