godkväll!


Jag är mätt, käkade toast förut, smarrigt.
Nu tänkte jag snaaart fixa ordning mig för sängen och sen slänga mig och ligga och mysprata med min man, är lite prat och skratt sugen, men kommer säkert somna direkt, känner  mig trött (som vanligt ). Vill att det ska bli morgon fort, för då står det shopping på schemat, riktigt sugen på´t.
Sen imorgon ska Joakims syster hämta sin lilla bebishund, söt-söt.

Vad har ni för er igentligen!? inte så lätt att veta vilka ni är eftersom det är jävligt  ont om komentarer i min lilla blogg!

Godnatt babes


Kommentarer
Postat av: tesseli

det är kanooon :D hur är det med dg då? :)

2008-07-20 @ 22:41:58
URL: http://ottossun.blogg.se/
Postat av: tessan

sitter och slappar med vicky, skadra en sväng till sthlm imorn och shoppa:) dudå? eller menade du allmänt :D ahha.

2008-07-20 @ 23:02:51
URL: http://ottossun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0