Lugnt!


var en väldigt lugn dag på jobbet idag.. Var några timmar då vi inte hade mycket att göra. men mot eftermiddagen kom några stycken iaf.. Man märker att folk åker iväg på semester nu.. men hopps att resten av dagarna nu blir mera..
Ska även jobba lördag igen, bara för att jag ska kunna vara ledig lördagen efter som igentligenär min lördag, då ska jag ju på min kusses bröllop:) grymt kul.

tänkte plocka lite i rummet, sen rensa lite klädlådor, usch allt ligger nedtryckt i lådorna så vet knappt vad jag ahr för kläder. se om man hittar nått fint som man har glömt:P hehe

Hörs sen! kram

Kommentarer
Postat av: evelina

sv; tack!

btw, desamma!

2008-07-01 @ 19:55:54
URL: http://evveistheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0