Torsdag

Äntligen fredag imorn:)
Håller på att packa en del, ska förflytta mig till jokke ett tag nu hade jag tänkt. han börjar ju sitt "sommarlov" imorn och 5 veckor frammåt. :) mycket trevligt! Så vi har kommit överens om att jag ska cykla till jobbet och hem:O omg hur kommer det att gå? visst in men hem?! får dokumentera och berätta för er utförligt varje dag.  kan bli kul.

Företsen så dricker jag tranbärsjucie som en dåre, har urinvägsinfektion, så himla fruktansvärt jobbigt och sjukt ont. absolut allt ifrån skönt. typiskt.
Har nog inte så mycket mer att säga, ska fortsätta packa.. Ha det gött
Godnatt raringar

Kommentarer
Postat av: erki

Åh vad härligt att han ska vara hemam ett tag nu då :) urinvärksinfektion låter inte skönt :(

2008-07-03 @ 22:26:39
Postat av: JONNA!

åh, stackae!

jag har oxå urinvägsinfektion :<

2008-07-04 @ 01:18:37
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Josiee

Hoppas du får en skön fredag!:)

2008-07-04 @ 04:25:09
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0