Onsdag!

Kom hem vid kvart i 7 från jobbet! är riktigt trött just nu, så ska ta mig en dusch sen lägga mig i sängen och soooooova.
Har varit jätte roligt på jobbet idag, gillar stället super mycket, jag trivs helt enkelt, jätte bra människor där, ah jag gillar allt helt enkelt.
Haft en del att göra idag med, typ 5 kunder lite färg och sådär, najsnajs :) sen kom jag på att det går express bussar här imellan mig och lkpg, så det tar bara 25 minuter att åka, skit bra ju att jag inte tänkt på det tidigare, har ju pendlat här i mellan i mer än 2 år:D haha, ja ibland är jag bra smart.

Nu blir det en dusch somsagt, sen hoppas jag på att jokke får lite rast från krigandet så han kan ringa mig.
Godnatt, hoppas ni haft en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0