oppps!

Länge sen jag ahde tid att sitta och blogga. förlåt.
Men nu ska jag uppdatera er.
I fredags efter jobbet så åkte jag hem till min jobbarkompis, adeline. vi drack och hade det sjukt trevligt, sen bar det av till krogen med simon och hans kompisar. det var en riktigt kul kväll. sov 4a timmar sen drog vi upp och jobbade, usch och fy vilken dag, man gick och hoppades på att inga kunder ville komma idag men det gjorde det och dagen rullade på, mådde väl inte riktigt helt okej.

Lördag kväll, hem efter jobbet, duschade fixa mig och sen påt igen bara, sandra och jag skulle på Lokalfest för att fira olle, sen blev det utgång på det med gamla "gänget" riktigt kul det med.
och nu sitter jag här och det är söndag, sjukt trött. Sandra ska komma hit sen så ska vi kolla på fotbollen. spanien- tyskland.
vad har ni haft för er för roligt i helgen.

Clean med lugg, tja

(kommer med bilder sen)

Kommentarer
Postat av: adeline

har funderat på den där clean med luggen.. va tror du ska vi köra på d båda 2lr?? :)

2008-06-30 @ 18:33:52
Postat av: Johanna

hahaha det vore ju grymt snyggt:P

2008-06-30 @ 19:01:08
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0