vilken natt!

vaknade av att Jack ( min hun ) kom och bombade mig i sängen, han är så sjukt smidigt.
Han är rädd för oskan, och det kan jag nästan påstå att jag också blev inatt, fy vilket oväder.
Bev helt ljust i rummet när det blixtrade och smällde, otäckt såndärnt.  Hade alltså svårt att somna
om så nu resulterade det att jag "försovit" mig en timma, så ska ta bussen in och jobba nu halv.

Så tomt och tråkigt det är att sova själv nu när man sovit med älsklingen några nätter, uh jag hatar att sova själv.
visst jack höll mig sälskap inatt, men han var mest jobbig för han var så rädd, stakarn:D

Nu ska jag fixa ordning lite, kom på att jsg måste packa ner saxarna eftersom jag ska klippa morfar sen!

Vi hörs när jag kommer hem.
Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0