Glaaad johanna :p

som jag nämnde i förra inlägget så saknade jag två av modellerna jag ska ha på lilla gesällen på måndag, men vet ni!? nu gör jag inte det längre;) känns sjukt bra:)
samt att jag testade att göra vågor på pappas frilla förut, det är inte lätt, men lättare än på docka:)
vilket bra avslut på torsdagen:)

Kommer bli en super mysig och trevlig helg:)
ännu bättre för jag är glad glad:P hihi, men kommer nu vara lite nervös på söndag inför måndagen , men det går fint :)

nu ska jag kila till sängs, eller snart iaf ska göra mig redo :) GODNATT


Kommentarer
Postat av: Markus T

vad händer på måndag?

jo, tror de gick bra. läraren har inte rättat än. och imorn kommer han inte vara i skolan :p
oh, våra ämnen går om vart annat :p så nu är du profs på islam? ;)

hehe, vill oxå ha vår! du råkar inte känna någon metrolog eller nått. för de är väl dom som bestämmer vädret ;)

har nog inte planerat min helg än. blir väl jobb och kompisar som vanligt :p
hur ser din helg ut?

God natt och sov så gott!

2008-03-13 @ 22:16:50
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: Sandra

Åhh de låter inte fel Johanna :) Vi får höras imorrn stjärt.. Pussgodnatt

2008-03-13 @ 22:53:06
URL: http://sandraeandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0