godmorgon

Och som vanligt är jag sjukt trött. Vaknade inatt och mådde ap dåligt,
men nu mår jag iaf lite bättre känner att jag har massor att göra i skolan idag så har inte tid att vara hemma :/
Fan igentligen skulle jag gått till min buss nu, men måste ta nästa för undernatten har mitt kära simkort fuckat sig så det är inaktivt, så måste ringa till tele2 nu när det öppnar kl 7 så hoppas jag verkligen att dem kan fixa det direkt, jag är i stort behov av att kunna använda min käraste mobil, och speciellt idag för ska ringa min bror när jag slutat så ska han hämta mig oxh sådär, fan fan fan hoppas verkligen det löser det på direkten.
Jag blir så sur, hatar krångel med mobiler!! Mer tråkigt eftersom jag köpte den igår!!

Ajja, ha en fin dag. HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0