Hejhej:)


blev en kort dag i skolan idag. ( iaf för min och suss del)
började 10.20 med religon. det var slappt, gick igenom vad vi gjort och vad det är kvar,
ochom jag förstod rätt så är det 9 skolveckor kvar i skolan, allså är det inte alls långt kvar
tills vi står och viftar med studentmössorna:)
Efter så tog vi kort till den där avslutningskatalogen för alla studenter, jag tror inte jag blev så nöjd,
menmen.
Efterdet käkade vi ses drog jag och suss ner till stan och där inhandlade jag äntliiiiiiiiiiigen kjolen jag gått och sucktat efter. älskar den, tack mamma för sponsringen :P inhandlade även en tshirt och ett nagelack.
Sen tog jag bussen hem, skönt att vara hemma skapligt!

bjuder på bilder på shoppingen;



Kjol; Carlings
T-shirt: H&M
Nagelack: Kicks



Kommentarer
Postat av: Markus T

studenten närmar sig med skrämmande steg! ;D när går du ut? själv går jag ut 30maj :)

okey :) så du är klarutbildad om några veckor nu?
själv går jag teknik.
okey :) jo ska bli riktigt skönt med lov nu här, även fast man nyligen hade de :p

jag bor precis norr om stockholm, täby.
var bor du och hur mycket snö har ni egentligen?

Ha de!

2008-03-18 @ 16:46:56
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: Markus T

okey :) har bara hört om en enda skola som går ut före oss iår :p
aa, snacka om att man längtar! :D

okey, trevligt :)
hehe, ok. oj, de är en del ändå, här är de 0 cm snö nu.

hade tänkt plugga lite, men verkar ha tappat bort boken :p hur ser din kväll ut?
Ha de!

2008-03-18 @ 19:34:35
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: Markus T

jo riktigt skönt, betyder ju dessutom att man kan vara med på alla kompisarnas utspring :)

hehe, ska jag vara ärlig har jag ingen aning om var boken är, brukar faktiskt vara en ordningssam pojke :p

oj, stackare! :/ varför gjorde han de?
förstår de! :(

jag har pratat massa i tel, därför de varit lite tyst från mig ett tag ;)
vad har du själv för dig just nu?

funderar på att sova nu
så du får ha de så bra, så hörs vi väl imorn eller nått.
god natt och sov så gott!

2008-03-18 @ 22:34:51
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0