Skärtorsdagen.

Om man skulle vara påskkärring idag då?
haha.


Äntligen torsdag, som jag har längtat:) veckorna går så fort nu för tiden.
inte alls långt kvar till studenten. Igår fick jag mina studenttrosor på posten,
så nu kan det inte vara långt kvar tills jag får hämta min studentmössa :)vilken lycka.

Idag är det en rätt så slapp dag. har två lektioner endast. Ska anmäla till balen idag med,
och sen ska jag och Suss mecka frill:) weei härligt att kleta färg.

Nu ska jag dra mig till skolan, ser sjukt kyligt ut ute iaf, så blir en varmare outfit idag,
Men solen lyser ju, man blir så glad:) och att det blir påsklov efter idag gör ju inte saken värre direkt;)
och att Joakim kommer till mig ikväll gör saken bääääääst:)

Ne hej med er, Ha en bra dag:) / J


 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Godmorgon!:)

2008-03-20 @ 10:17:18
URL: http://onemoretry.blogg.se
Postat av: Markus T

hehe, varför ens tveka på att gå ut o tigga godis? ;)

Hittat nån ny som du ska gå med på balen?

Nu har man haft påsklov i 1 timmme ;D
Jag ska nu ta o packa in mig i bilen och åka upp till lofsdalen där jag ska jobba under hela lovet. är utbildad skidlärare :)

vad ska du själv hitta på?

Ha ett underbart lov!
Så hörs vi :)
Kram

2008-03-20 @ 12:58:53
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0