Solariumlukt,

Visst finns det bättre dofter än det , det säger jag inget om men så skönt det är när man ligger där i solariumet och det riktigt bränner av värme på kroppen , det känns så skönt och tankarna flödar förbi huvvet i 25 minuter och likförbannat hoppar man till lika mycket varje gång det stängs av.  Så nu luktar man solarium men ska snart göra lite situps och så sen ska jag hoppa in i duschen, Skönt:)
Sen blir det packa lite kläder som jag ska ta med mig till älskling imorgon, och sen blir det sooooova, känner mig rätt seg i huvudet så det låter som en bra ide.

Idag var nog bland den roligaste gången på feministiskt självförsvar, vi lärde oss försvar när man är i en våldtäkt, vet inte hur jag skulle reagera om jag blev våldtagen, men jag ska iaf försöka försöka få fram krafter och göra det jag lärt mig, men kan tänka mig att man är ganska så rädd i den situationen. Men det är faktiskt riktigt lärorikt med självförsvar.
Det var iaf väldigt roligt idag:) jag och ewe låg mest och skrattade , det kändes lixom lite humoristiskt att ewe står på alla fyra framför mig och då ska låtsas våldta mig och strypa mig. hm!?

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0