vårtecken


allt tyder på att det är vår ute..
under min och joakims promenad förut hittade jag flera tecken, bla det här


varför är det då en massa snö mitt i våren?
jag vill verkligen att det ska komma lite värme och att all snö ska smälta bort så man kan dra på det där vårhumöret igen, för inom mig känns det som det är vår, Jag hade verkligen ställt om kroppen till det, oså kom det här snövädret??
Men det försvinner nog snart, hoppas jag.
det var iaf skönt med en promenad, solen sken men det var riktigt kallt. lite så där snyggt rödrosig om kinderna när man kom in.

:)

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag har också hittat tussilagos under helgen :)

2008-03-22 @ 20:46:10
URL: http://mostwantedfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0