frånvarande!


somsagt mitt internet är segt.  Men nu är det i funktion till och från, dock förbannat segt. Men snart kommer nya modemet hem så ska jag vara mer aktiv än någonsin!

Kom precis hem efter en super mysig kvällsfika med Magda på fräcka. Satt och njöt av solen och drack en iskaffe (mindre god). Super mys iaf.  Vi borde införa kvällsfika varje vecka:P
Härligt stämmning i stan nu när det är IFK - AIK . hm vad står det ?

Jahopp , hoppas allt är bra med er. Jag går just nu och dör utav all pollen, känner mig instäng i någon sorts bubbla. Men njuter ändå av det underbara vädret, i helgen ska jag pressa i solen så jag får någon färg till bal , student och allt:) intte alls lång kvar, gud vad underbart!

Ha det bäst.

Kommentarer
Postat av: MarkusT

vad tomt när du inte skriver varje dag... :s hoppas du får ditt modem snart! ;)
inge kul med allergi :/ är de mot björk eller?

jo med mig är det bra. precis fått reda på att jag fått ett jobb jag sökt till hösten! :D (vet inte om jag berättat om de?! :s )
är det bra själv? borträknat allergin.

Ha de super!
Kram

2008-05-09 @ 13:33:09
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: MarkusT

vet inte om det stod att det var jag som skrev. men det var de iaf ;)

2008-05-09 @ 13:36:56
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0