Godnatt


Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa Ellära. Så tom toch tråkigt att sova ensam nu.
Jokke är på väg till lumpen igen, så nu är det en vecka utan honom igen, sen i helgen ses vi.
Den här veckan kommer skilja sig väldigt mycket jämfört med hur mina vardag brukar se ut.
På torsdag är det dags(gesällen), på torsdag är den dagen som jag såg så jävla långt bort när jag i
augusti fick reda på att den ens skulle existera. Den här tiden imellan har gått så ofattbart
fort att jag knappt kan tro det är sant. Men det ska bli en sån lättnad att få den överstökad,
faktiskt en stor lättnad hur det ens går, jag längtar till torsdag kväll då jag kommer hem, att
bara kunna sätta sig och andas ut och känna att nu fan är det student på schemat och bara
ösa på det. Inget framför en som får en att stanna upp, känna hur magen vänder sig och lägga
sig och brista i grått för att man har sån vidrig panik att man inte ens vet vad man heter.

Jag ska göra mitt bästa och skulle det vara så att jag inte klarar allt så ska jag inte deppa ihop för det,
för jag är medveten om att jag kanske inte är den som tränat så mycket som man faktiskt kanske borde gjort.
Men jag ska ge allt till 100% så får det gå som det går.

som sagt , bara en lättnad att få den gjord:)

Sovgott

image219

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0