gokväll


Mätt i magen, grillade förut. Fruktanvärt gott. Blev kyckling tzatsiki och bakpotatis MUMS!

Det blev att dra till ranchen förut, det gick faktiskt bra, första gången för iår vi är där. slog personligt längd rekord.
Hade med mig kameran så tänkte bjuda på nått kort. Joakim filmade även in när jag slog så jag kan se mina egan fel, och jag gör nått knäppt med foten när jag ska slå, haha men men inget som stör mig, men rätt ska va rätt.

image215

tog kort efter jag sydde in brallorna med som jag nämnde.




Godnatt, nu ska jag umgås med Joakim.




Kommentarer
Postat av: Markus T

låter som en middag jag skulle kunna tänka mig! :D
hur långt slog du?

hehe, eller hur. blev morbroderns bil idag :p

hehe, tack, snäll du är! :)

mm, riktigt nöjd med arbetet de gjorde :)

filmen jag såg igår heter "Breach"

dagen för mig har varit jobb, och tvätta och fixa bil :p
För din del då?

God natt!
Kram

2008-05-03 @ 22:58:52
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0