happy day


idag är en otroligt bra dag.

Började ju somsagt med att tandställningen skulle bort, och jag är mer än super nöjd med mitt nya leende och mina tänder. Sen åkte jag ut till löfsta slott med klassen och kollade där,tycker det är ett super mysigt ställe. Sen blev det in till stan och tandläkaren igen för att sätta en tråd i underkäken samt skenan.

Var på Montle och la undan två saxar som jag sak köpa på fredag. Och sen kilade jag vidare till mötet med mitt sommarjobb och jag har fått det, great, ska ringa imorn och bekräfta att jag tackar JA. sjukt bra,

Sen när jag kom hem blev det en latte hemma hos malin och massa prat, och när jag väl kom hem så kom det ett blombud till mig. Det var en bukett med superfina röda rosor och ett kort från Joakim, så underbart lycklig jag är. Joakim och jag firar våran 2 års dag idag, men tyvär kan vi inte fira den tillsammans då han ligger inne i lumpen, så på Lördag ska vi ut på resturang och fira då:) Mys-mys.


Nu ska jag snart kila bort och fika med Sandra och Emma. Det var bra tag sen vi sågs men nu så!
Sen måste jag hinna plugga lite med, har prov i småföretagande imorn vilket även är mitt sista prov.

image225image226

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0