hello-hello


Hemma nu:) blev kvar hos kusin efter skolan därför jag är hemma lite senare än tänkt. Slutar ju 11:45 på måndagar , göött. Ska snart dra iväg till min uppbyggnadsfön modell och träna-träna- träna) , efter det blir det att sticka till kortfest modellen och träna på den. Imorse kom pappa till skolan så tränade jag vågorna på honom, även fast jag tränade som en dåre här hemma igår, men känns bra att träna i skolan så lärarna får säga vad dem tycker. Det gick jätte bra, bättre än vad det har gjort, och lärarana tyckte oxå det var bra, kan försöka få dem liiiite starkare, så det känns verkligen bra nu, lite hopp om att klara dem på torsdag ändå!

Nu ska jag kila, På återseende


Just ja, Jag bokade hotell förut åt mig och min man! =]
återkommer med det sen måste kila nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0