hög mysfaktor


men jag blir så trött. inte kommit iväg på något av det jag skrev att jag ville göra idag.
Joakim ligger här brevid och snarkar ikapp med musiken som skricker ut från högtalarna.
Varför är vi så sega? kanske för vi somnade sent i går för att vi låg och kolla film, sen för jag var uppe med tuppen och gjorde fukost på sängen , mysigt , men förde är vi trötta nu istället, typisk!

vi dissar stan och ranchen idag, får se om vi tar det imorn istället.
Vi drar istället till Ikano (shit, ovanligt) men ska bara dit och köpa lite godis sen ska vi bara vara hemma idag med hög mysfaktor. Mysa med god mat, film och varandras sällskap, det blir Great!

image214

Vad ska ni göra ikväll snyggingar?


Kommentarer
Postat av: Markus T

ibland blir de inte som man planerat!
Men låter som du får en trevlig kväll om inte annat! :)

hehe okey ;D
okey, så du är inte i nivå med tiger woods? ;)

okey, mig får man inte bort från nån brasa på valborg inte, det är ett måste att se :p
mm, dom var hur grymma som helst :D

hehe, jadu, blev väldigt lite gjort. var nere i hamnen en sväng. typ de jag hunnit med :p

vad har du gjort idag då, om du nu inte kom iväg?

Kram

2008-05-02 @ 18:07:46
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: Philip

Ja, lite smagrymt. Det har varit maktigt haftigt alltsa!

My god! Vad snygg du var pa den svartvita bilden, You go!

Ikvall ska jag pa gayklubb tydligen, for att svara pa din bloggfraga.

2008-05-02 @ 19:24:40
URL: http://philipfohlin.blogg.se
Postat av: Philip

Ja, superbra att ha fatt in en fot! Bra erfarenhet att bara med sig med. Mr. Christian var sa harlig ocksa!

No, kande inte igen dig. Haha! Sorry. Ja, vi ses val uppe pa frisorskolan nagen gang da. Lycka till med gesallen, den ar ju snart! My god. : -)

2008-05-02 @ 21:52:15
URL: http://philipfohlin.blogg.se
Postat av: Markus T

hehe, men inte långt från tiger woods antar jag ;)

hehe, håller med om de. o jag såg en brasa oxå :p

va trevligt :)
min kväll har beståt av lite film :)

ne, va bara en båt som var nere på lagning i marstrand. en 2-krona (större modell segeljolle)

ne har ingen bild än. mamma var just inne o tog upp den ur påsen och fälde kommentaren "visste väl att du inte tagit upp den, dom tål inte att ligga såhär" :p

ha de super!
Kram

2008-05-02 @ 22:32:12
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: Markus T

kom föresten på att jag glömt säga de...
sint nytt utseende på bloggen! :D

Kram

2008-05-02 @ 22:39:13
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0