Läs INTE om du ser på andra avenyn!


Jag har precis kollat på veckans avsnitt av Andra avenyn, eller rättare sagt försökt, Nått är cp med mitt internet så allt går helt segt.  Men lyckades ta mig igenom alla tre avsnitten.
Men det jag vill komma fram till är att fy fan vad arg och upprörd jag känner mig, även fast det bara är på låtsas så lever jag mig in i det så förbannat mycket.

Förlåt för er jag sabbar för nu som inte sett programmen!
Men det är två personer i serien som ska framstå som ett "par" eller mer än bara vänner iallafall.
Killen sitter i rullstoll och är förlamad från halsen och ner, vilket han ibland mår fruktansvärt dåligt över. Men så brjöd han Liv( tjejen) på en romantisk middag och övelämnade ett paket till henne. För att få öppna paketet så skulle hon först svara på frågan " skulle du göra allt för mig?" Efter en stunds tänkande svarade hon "ja" och var glad och nyfiken på paketet. Det är en ask som det ser ut ska ligga ett armband i. Men vad ligger där i då? Jo en spruta som han vill att hon ska ge honom för att han ska somna in och dö.
Allså det är det här som gör mig så jävla förbannad!  När man säger att man skulle göra allt för personen man älskar inte fan menar man då att man skulle kunna hjälpa den att dö? inte jag iallafall. Sinnes sjukt.

Så nu längtar jag till nästa veckasavsnitt så jag får se liv´s reaktion på det hela!




Hoppas allt är bra med er!
Nu ska jag ner och göra lite fruktsallad och kolla lite på tv.  Kanske kommer vara lite seg på bloggandet nu, för är så jobbigt när mitt internet inte vill som jag vill. Måste nog ringa till telia support imorn eller nått!

Ha det bra, godnatt

Kommentarer
Postat av: Markus T

nej, bloggandet får inte lägga ner! :o

hehehe, sommarn har ju inte ens börjat. så alla är ju vita fortfarande :p

mm, va riktigt fint väder ikväll :)

okey, surt att vara i skolan så länge :s "färga in modeller"?

imorn vet jag faktiskt inte vad som händer. ska inte ens lämna bilen, utan dom kommer o hämtar den :p

God natt och sov så gott!
Kram

2008-05-05 @ 22:54:44
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0