sitter och myser i solen


Åh, helt sjukt fint väder är det.
Precis proppat i mig mat och nu en daim glass, mumms så gott!!
Sitter nu och glassar i solen på Jokke´s altan, inte alls fel. steeeekigt!
haha leker med camen som finns på laptopen:D sjukt kul haha, bubbel effekter osv, men tror det är bilder som får vara privata! så bjuder på en "normal" bild istället..
 
image233

Helt sjukt, på tisdag är det mösspåtagnig vilket betyder att min och resetn av norrköpings student vecka är påbörjad, kommer blir så jäkla roligt. ska till systemet imorn efter skolan och inhandla det som ska förtäras under alla kvällar tillsammans med tjejorna! jag är grymt laddad och jag hoppas och tror att ni med är det, hvfr 3 vi ska höras!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0