sjukt trött

2 av 24 klarade gesällen, det är sinnes sjukt.

jag är svin trött natten till idag vart mycket lite sömn. var hemma från gesällprovt kl 01:00 trött och ledsen.
Aa jag kuggade men på 3 saker, skit saker som ska göras om i oktober, men jag klarade alla andra grejjer som jag var så jävla nervös över, skönt att släppa kortfesta och vågor och allt annat jobbigt, och nu ska jag bara njuta studentveckan börjar nästa tisdag. Sen i oktober tsår jag redo igen, dock lär det gå bra då, eftersom jag bara har 3 moment att göra, som inte heller är svåra, så därför besviken att jag klantade mig av nervositet .!, men bara en stor lättnad lättnad att ha den gjort nu för stunden!

Nu vet ni hur det gick.

Sovgott, bloggar mer imorn, ska även visa en present jag fick av mina handledare idag, dom är så himla underbara!
just ja, sen har jag fått jobb med (99%säkert), men tar det imorn!
pusspuss

Kommentarer
Postat av: vivan

Det ordnar sig alltid....om man tar det som det kommer...och hösten kommer var så säker...kramiz

2008-05-16 @ 22:37:22
URL: http://vwellermo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0