snaaart,


Det var den dagen. En hel bra dag. Bara tagit det lugnt i skolan, betyg snack ocj fika, firade min mentor kejll som fyller 60 bast idag, GRATTIS.
Efter skolan så blev det mer kalas, firade mina kusiner som har /ska fylla år. det var mysigt.

Nu sitter jag är och tråkar. Har sett andra avenyn, usch vad hemskt och tragiskt. Längtar till sepmteber, är ju säsongsuppehåll nu.

Nä nu ska jag ta mig en dusch, sen lägga mig och sova. För imorn är det är bra dag, pirrar lite faktiskt:)
jag ska säga hejdå till en vän jag haft nu under 3½ år!
Sen imorn så firar jag och Joakim 2år tillsammans:) helt underbart, så i helgen ska vi ut och äta och mysa :)

Ha det bra, sovgott. vi hörs imorgon

image222
Charmig bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0