Sovmorgon!

 
Sådär nu känner jag mig utvilad! Fick sova till hela 8a idag hade igentligen ställt klockan på halv 9 men så får jag en massa sms som väcker mig så det var lika bra att dra sig upp! ska åka med mamma in till stan så det var därför.
Ska på möte kl 10:00 Angående utspringet och allt, Najs- bara njuter av att lyssna på att om de, nån pirrig känsla i kroppen så fort jag tänker på studenten, gud så underbart det ska bli.

Nu ska jag kila ner och fixa ordning mig lite.
Bloggar ikväll igen, dock ganska sent ska iväg och göra slingor/klippa sen ska jag göra långhårsuppsättning!

Ha en bra dag babes


Kommentarer
Postat av: Markus T

De där mötet hade vi för länge sedan ;)

Tack! :)
jo de är bra med mig, och så glad för att sommaren är här och att båten snart är i plurret :p
allt bra med dig då?
Ha de!
Kram

2008-05-13 @ 19:33:50
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0