studentlivet leker!

fan avd kul det är!
Men idag är första kvällen utan alkohol, känner att jag vill vara snygg och fräsch till balen imorn.
En översminkad bakfylla är för mig inte riktigt snyggt, så imorn äre påt igen bara. Najs-najs!

Ska snart duscha sen rulla upp mitt löshår på spolar så det är fint till imorn:) Ska in till salongen vid 10 och fixa uppsättningen , sen hem och fixa resten sen är jag redo för bal.

Saknar min älskling lite, men han kommer och hämtar mig på balen imorgon sen ska vi mysa:)  det känns bra!

ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Moa*

Åhh jag är så asvis på alla studenter.. jag vill göra om hela skiten igen :P

2008-05-29 @ 20:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0