tjo-hej


jag tror faktiskt jag ger upp, jag är trött, jag orkar helt enkelt inte bry mig.
Det går inte utan att få någon som helst respons.



Heello, nu är jag hemma. Helt okej dag i skolan. Sen kom mamma och hämtade mig och hon , jag och lillebror gick på stan och shoppade lite. Jag fick med mig en hallonröd tubklänning hem och ett par skor. Sen köpte vi en hel del grejer till studenten också. Snart är det dax , mösspåtagning nästa tisdag , NAJS

Vad ska man göra nu då?
Jag borde ta tag i att städa mitt rum, men vetitusan om jag orkar det men jag får nog helt enkelt ta mig ork att göra det eller först ska jag nog pllja igenom andra avenyn avsnitten. sen ska jag plugga lite småföretagande.

på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0