En tråkig stund!

jag bara hatar att ha tråkigt- Jag blir så lätt rastlös, måste ha nått att göra hela tiden vilket kan vara en av mina dåliga sidor!?
 Idag har jag hittils sysselsatt mig med att varit på Maxi med mamma och mormor, Fick med mig en skön mössa hem. Sen så var jag och mamma runt lite till, och tillslut stod vi hemma och gjorde god mat, -Potatis, fisk och kallsås- mumma.. Sen satte jag igång ett bullbak, goott! Men nu då? Har kollat tv och ätit fruktsallad. Tänkte dra på musik och ösa, göra situps och såntdär kul- vi får väl se.

Jag saknar min man extremt mycket efter bara en dag ifrån varandra, men snart är det fredag igen och skönt är väl det. På fredag har jag tänkt mig en mys och idol kväll och på lördag får vi se, ska eventuellt träffa Adeline då- på tiden.


Nähä, Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0