Måndag

Då börjar den här dagen dra sig mot sitt slut, Tagit det lugnt, sen vid 3 åkte jag in på körkortsteorin till 19 och nu sitter jag här hemma hos min man igen. - helt okej dag med andra ord.
Imorgon ska vi på tripp till Stockholm, Jag, joakim och min Storebror. spännande, vi får väl se vad vi kommer hem med ;) förhoppningsvis en bil..

Händer lite kul den här veckan iaf, ringde en arbetsgivare som jag ska till på intervju på torsdag, härligt! Blev ltie roligt när han ringde förut, då båda började med att skratta, haha jag hade råkad slänga iväg ett sms till han då jag hade missat samtal och blev sjukt nyfiken på nummret när jag satt på teorin .. "vem?" jaja så det vart ju avslappnat, se hur det blir på torsdag

Nu ska jag dricka ett stortglas kallt vatten, blev extremt törstig, sen ska jag mysa ner och pussa på min babe!

Kommentarer
Postat av: Maria

Va kul att dom hörde av sig sen allafall! lycka till!

2008-11-11 @ 08:47:48
URL: http://marianordqvist.blogg.se/
Postat av: Maria

fasen va snygg bloggen blivit!

2008-11-11 @ 13:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0