mysa ner under täcket


Snart dax för sängen, skönt jag är trött, men blir ingen sovmorgon imorgon inte=/ ska vara på möte kl 11 med min handläggare, spännande. Har funderat på lite saker nu jag ska ta upp så det blir nog bra.
Många bollar i huvudet just nu, funderar på att gå till infoteket nästa vecka och prata med nån vägledare där, jag funderar helt enkelt på att börja plugga!? ( trodde aldrig jag skulle säga det eller överhuvudtaget få den tanken) Men det är vad som måstes, det finns inga jobb helt enkelt och nått måste göras, och visst det vore nog lite kul att plugga!

ska sova på saken, Godnatt


Kommentarer
Postat av: art of Jesus

Sugen på ett hett och trendigt armband? Även en perfekt julklapp! Vi säljer billigt och 2 kr från varje armband skänker vi till röda korset! Hjälp oss att hjälpa röda korset!

2008-11-19 @ 14:25:32
URL: http://artofjesus.blogg.se/
Postat av: Jenny

hihih alla tycker olika & ja är jätte osäker.. hihi men ja får se hur de blir, ska tänka ett tag till på de. Men tack för din åsikt.

2008-11-19 @ 16:12:28
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0