Onsdag

Sitter hemma hos min man och kollar på tv, massa på tv idag!
Dagen har bestått av ett jäkla farande känns det som.. Först varit på en info grej, sen möte med min handläggare, alltid skönt att prata ut lite med henne. Sen blev det upp till Mormor och klippte den damen och sen skjusade vi dom till stan och så sprang jag in på stan en sväng, sen var jag på AMS och hämtade lite papper! ajja en jäktig dag och jag är sjukt trött, vi tog oss en liten powernapp när vi kom hem förut- skönt!

Imorgon blir det eventuellt in till Brorsan och kolla lite om våran julklapp till mamma och pappa. Sen kl 13 ska jag på ännu ett möte( mer som en övnings grejj) tråkigt men lärorikt.
Sen mina vänner är det snart fredag, skönt :) då blir det mys med mannen, ut och äta och bio- gillar vi.

Nu ska jag se vad han ahr för sig..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0