Torsdag


Hemma efter en trevlig dag på stan med Malin.. Gick runt och shoppade lite, sen var jag på det där "mötet" och efter det blev det en super god lunch och efter en runda till avslutade vi med en good latte :) En trevlig dag med andra ord.
Köpte super fina örhängen som jag tänkte ha imorgon när det är party men glömde dom i en påse som jag lämnade hos Mormor=/ typiskt!

Just nu känner jag mig lite konstig i kroppen och i halsen:/ helt seg, funderar på ett vaarmt bad och sen en kopp teé.
Hade tänkt åka till min man , men tror jag gör det imorgn istället, orkar inte åka nånstans just nu känner jag. Får se vad han har att säga om det. 

Hoppas ni haft en bra dag.
Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Mys <3

2008-11-28 @ 21:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0