propp mätt var ordet!


Jag och mannen tog fram våra kökstalangen ännu en gång och det fick bli hassebacks potatis, fläskfile och bearnääässås, fy tusan vad gott det var! =p
Nu ska vi låta maten smälta lite sen blir det mysbad med massor med skum( vi inhandlade det förut när vi var och handlade)- underbart skönt. Men kom på att Idol är ju kl 20.00 frågan är om man ska ta badet efter- hm!

Undrar vem som åker ikväll!? antar väl att Johan sitter säkert bara för alla småflickor röstar på honom- jag tycker förövrigt det är så dåligt att han får va kvar medans dom bra får åka.. Men tydligen är det bara jafg som tycker han sjunger sjukt jävla dåligt, eller föresten människan skriker ju.. Juryn ger ju honom schysst kritik och dom är ju proffisonella. - konstigt enligt mig!

Nu ska jag kila, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0