Skit internet

så jäkla irriterande, internet är cp- har fixat med en router idag och var tvungna att koppla in vårat gamla modem som är skit konstigt, så internet hoppar ur och in hela tiden vilket är fruktansvärt irriterande för det inte går att ha en konversation med någon. Hoppas det löser sig imorn när baby ska komma hit med ett nytt modem.

Har precis sett på veckans avsnitt av andra avenyn- sjuuukt spännande, vill se nästa veckans nu, men den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge- eller vad är det man säger?
Nu sitter jag här i sängen, ska strax ringa min man men tänkte vänta lite så jag inte stör honom i han tittande på andra avenyn.

Samanfattning av helgen då; SKÖN. det ordet får stå för min helg. Har bara tagit det lugnt tillsammans med den jag älskar mest av allt , så ja det kan inte bli mycket bättre- vi har bara varit liksom, sett film och sådär. Såg bland annat Bonds nya- och ja vad tycker jag om den? inte riktigt min smak av filmgenre men den var helt okej, lite svår att förstå men slutsatsen, bond kan allt!

Morgondagen blir lugn, mamma och jag ska ha lite hårdag här hemma:D haha eller vi ska färga håret på varandra, jag ska lägga i min utväxt tur mamma är händig ;)  Är i behov av att klippa mig med, men jag låter inte mammi gå lös med saxen i mitt hår- där går gränsen..


nä om jag skulle våga mig på att trycka på publicera knappen och hoppas på att det går vägen så inte internet dampar och inlägget försvinner-  håller tummarna!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0