Söndag


Nu var helgen slut och världens bästa Joakim har åkt hem till Lkpg, jag orkade inte sova där inatt för imorn ska jag in till stan och leka med min saknade ewelina- äntligen:)

Helgen har varit super bra. Igår degade vi framför tvn med täcke och godis, mysigt mysigt. såg film och svensson svensson. idag har vi också bara myst, han med en sväng med hunden och sen var vi och handlade busskort till mig 570:- fattigare med andra ord! skit.
funderar på en liten promenad med Nowa upp till kiosken och lägga på ett brev.. vore bra för imorgon kommer jag säkert stressa upp till bussen så jag inte hinner förbi brevlådan.. vi får väl se, ska ta mig ett snack med Nowi, hehe..

Annars ser veckan lugn ut faktiskt, skönt det..
Hur har eran helg varit?

Kram


Nowa ute och går i sin polotröja- skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0