Tisdag

Kom precis hem från stan och med mig hem har jag min första köpta julklapp, det gäller att vara ute i god tid så känns det inte lika dyrt är när man panikhandlar sista veckan!  fick även med mig en present till kusin som snart fyller år!
Hann med en fika på stan med bror och malin, och mamma såklart, sen myste vi runt lite sen åkte jag och mamma ut till Maxihuset och åt och kollade vidare där! Nu är det till och med julmusik i affärerna, inte långt kvar, herregud.. Det här året har gått super fort.
 
Vad ska man hitta på nu då? Jag skulle vilja gå en promenad, men det regnar ju och jag fick skoskav idag med=/ vilket skit!
Men vi får se, med uggs går det traska runt med skoskav men desto sämre att det regnar. "Hej gummistövlar" äger jag ens några? hm!?

kaffe dax! Pussis






Kommentarer
Postat av: Anonym

erkänn att nu var inne på lindex när dom spelade julmusik! Mamma och jag va där i fredags och dom hade massa julmusik, dom ända för övrigt som spelade julmusik tre veckr innan första advent. Lite tidigt känns det som...

2008-11-18 @ 20:08:42
URL: http://marianordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0