Tisdag

Jag är så lycklig!
Jag är så lycklig för min älskling har haft en sån bra dag, han köpte bilen vi kollade på i sthlm och den är suer fin, på vägen hem ringer arbetsgivaren och säger att han kan börja jobba på måndag.. Nu ska vi nog börja leta lägenhet på riktigt, Kan det bli mycket bättre? ja om jag oxå får mitt jobb, men det är riktigt bra ändå:)


Blivit en heldag i bilen känns det som,åkte vid  9 imorse och kom hem hem vid ca 4a- men det var en trevlig dag och det är alltid kul att göra nått som inte hör till vardagen.  Nu har han åkt hem till sitt och ska packa väskan och sticka till lumpen för att avklara sina TRE sista dagar där sen på fredag är det så jävla mycket muck det bara går vilket gör mig fantastiskt glad :)

Hoppas ni oxå haft en bra dag trots det pisstråkiga regn vädret!


Kommentarer
Postat av: Anonym

LÅTER HUR BRA SOM HELST!!! :D

2008-11-11 @ 22:00:21
URL: http://erkiperki.blogg.se/
Postat av: susanna

glad för er skull :D

2008-11-12 @ 18:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0