Fredag!

fredag-fredag, ännu en helg utan att få mysa med min man- skit äre men snart har 16 dagar gått och då ses vi, och ännu bättre är att snart är det dax för muck, hur underbart är inte det då !

Kom hem för ett tag sen, var ju inne på möte med min handläggare somsagt, vi var klara på 10 minuter, hon sa igår att det skulle ta en 45 minuter- men icke:D skönt det, hemma tidigt.
Drog och köpte ett busskort efter det- så nu var det gjort, som jag tänkt göra nu en veckas tid.. ibland tar saker tid, speciellt såna sake man måste göra.  Köpte en trisslott med och tänkte se om jag hade lite tur och skulle skrapa fram en miljon, Men ne ne min vanmliga tur gav mig - 25 spänn!

Vad ska man göra nu då?
Inte bestämmt kvällen än, hmm-hmm
bk i lkpg eller hemma och göra nått lugnare...!?!?

Kommentarer
Postat av: Sandra

tack för din röst =)

trevlig helg!

2008-10-24 @ 13:10:14
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: emma

du står o vajjar lite mellan party och myskväll alltså :) näe, för oss blir det ytterligare än lugn helg.. tobias ska ha förfest här hemma med några kompisar från göteborg, så det kanske blir att man tar en öl eller nått men annars bara lugnt..

ska nog straxt iväg o fika lite o kanske kolla runt på stan för att plåga sig själv lite eftersom vi inte har några pengar att lägga kläder på :P



när är det jokke muckar? det är väl inte alls långt kvar?



ha en superduperbra helg så hörs vi :)

puss

2008-10-24 @ 15:15:36
URL: http://heykiddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0