Fredag

älskling, kom hem jag saknar dig!
Min man ligger ute och tältar i skogen från idag och 10 dagar frammåt- det känns skit men jag överlever. sista gången han ska ligga ute, det är så kallad slutövning nu- gött. snart muck, underbart

Jag sitter här hemma och är barnvakt åt W. han roar sig med lego- skönt att han styr lite själv bara dra till med "fint W, duktig du är" så nöjer han sig:D hehe..
precis ätit pomme och kyckling, gött var hungrig som tusan.  åh längtar till imorn- partyparty..

Men just ja, fick 2 par skor av mamma förut- tack.. Ett par uggs (fejk) och ett par fina ankelbots, älskar skor.

nä nu gnäller mamma om att jag ska färga hennes hår, så det ska vi styra med nu framför idol.
Vem tror ni åker ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0